Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 21 May 2013 19:13:18 +0200
Dnia Tue, 21 May 2013 18:18:58 +0200, BartekK napisał(a):

> No ale to że cierpi na memory leak i wpierdziela ram więcej niż powinien
> - to gimnazjalista-komunista tego nie naprawi, ani mu się tego nie
> wytłumaczy "komputer masz dobry, tylko gra jest do dupy napisana".

Tak samo, jak nie da mu się przetłumaczyć, że fakt, że koledzy mają super
wypasione komputery nie oznacza automatycznie, że cała rodzina ma dostać
rozwolnienia, żeby on też taki miał? Nie chcę być złym prorokiem, ale mi to
pachnie efektem końcowym pt. „bo mi się należy”…

> Ma działać. A najprostszym rozwiązaniem jest (niestety) wsadzenie
> odpowiednio więcej ramu, niż edukowanie usera, czekanie na sensowną
> optymalizację gier i wypuszczenie patchów na głupie błędy.

Najprostszym rozwiązaniem jest zakup konsoli, gdzie - pomimo różnych
problemów również z wydajnością - tego typu koniecznych upgrade'ów sprzętu
nie ma do momentu wyjścia na rynek nowej generacji konsol.

[ Zaledwie pół metra dzieli poklepanie po plecach do kopa w dupę.          ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]