Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Thu, 02 May 2013 19:48:06 +0200
On 2013-05-02 18:56, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
[...]
> Nie ośmieszaj się -- smartfon czy tablet można podłączyć do ogromnego
> monitora bez trudu.
Ale podstawowym problemem nie jest to, czy można do smartfona podłączyć
monitor ale to, czy da się na nim uruchomić np. Płatnika. :-D

BTW. Jak do mojego smartfona wyposażonego jedynie w USB mogę
bezproblemowo podłączyć zewnętrzny monitor? :-D

> Bo klawiatura dotykowa jest zdecydowanie lepsza -- i szybsza,
> i mniej zawodna, i wytrzymalsza... :)
No, a jej wygoda po prostu zwala z nóg. :-D

> Chyba warto zakończyć tę rozmowę -- skoro rozmawiam z kimś,
> kto NA PEWNO NIGDY nie używał smartfonu z Androidem. Gdybyś
> używał -- znałbyć zalety dotykowego ekranu. Zresztą -- Windows 8
> też jest Ci obcy. :)
No, szczególnie w zimie gdy telefon chciałoby się obsługiwać w
rękawiczkach to ekrany dotykowe (typowe, tj. pojemnościowe) są świetne.
:-D Albo gdy ktoś ma duże paluchy i chciałby używać rysika. I tak, Win8
jest mi obcy. :-D

> Możesz podłączyć bez trudu dowolne inne pamięci, w tym ogromne dyski
> HDD. :)
Jak do mojego smartfona wyposażonego jedynie w USB mogę bezproblemowo
podłączyć dysk PATA który wala mi się na półce a mógłby posłużyć za
urządzenie do backupu? :-D

> A ja używam na mniejszym. I mam wady wzroku.
I pewnie właśnie dlatego masz te wady. :-D

> Tak wygląda moja rozmowa z takimi jak Ty, którzy uważają, iż tradycyjną
> klawiatura jest koniecznością :) (kiedyś uważano, że koniecznością są
> dziurkarki do kart -- być może nie wiesz, o czym piszę) a ogromny ekran
Pudło kolego. Z takimi kartami miałem do czynienia już w podstawówce
(albo na początku liceum). :-D

> Tymczasem klawiaturę i myszkę można zastąpić ekranem
> dotykowy,
Zastąpić można. Tylko niekoniecznie ma to sens.

> zaś o jakości ekranu nie decydują tylko cale przekątnej, ale inne
> parametry.
Jakie? Waga? :-D Czy może współczynnik Cx? :-D