Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Thu, 2 May 2013 18:56:58 +0200

"JDX" 518200d1$0$1250$65785112@news.neostrada.pl

-- mnogość oprogramowania dla Androida (i jakość tego
   oprogramowania) jest zdumiewająca

Fakt, różnych odmian Angry Birds jest całkiem sporo. :-D

Każdy wyszukuje to, co jemu jest potrzebne. :)

Można zapytać wprost -- po co komu PeCet oparty o Windows i x86?
No bo AutoCAD-a, Matlaba, Specctry, Programu Płatnika, Subiekta czy
innego WFMaga na Androida to chyba jeszcze nikt nie zrobił. :-D I pewnie
szybko nie zrobi. Pomijając już sensowność pracy na śmiesznej wielkości
ekranikach (bo jakoś nie słyszałem np. o 24" tabletach, a tymbardziej o

Nie ośmieszaj się -- smartfon czy tablet można podłączyć do ogromnego monitora
bez trudu.

smartfonach :-D ). No i dochodzi do tego brak w standardzie porządnej
klawiatury i urządzenia wskazującego.

Bo klawiatura dotykowa jest zdecydowanie lepsza -- i szybsza,
i mniej zawodna, i wytrzymalsza... :)

Chyba warto zakończyć tę rozmowę -- skoro rozmawiam z kimś,
kto NA PEWNO NIGDY nie używał smartfonu z Androidem. Gdybyś
używał -- znałbyć zalety dotykowego ekranu. Zresztą -- Windows 8
też jest Ci obcy. :)

Poza tym smartfony i tablety jako
pamięci masowej używają mocno podatnych na zużycie kart SD i chyba nikt
rozsądny nie chciałby trzymać wyników swojej pracy na czymś takim. No
chyba że robiłby backupy na blaszaka z RAID1. :-D

Możesz podłączyć bez trudu dowolne inne pamięci, w tym ogromne dyski HDD. :)

BTW. Nawet androidowe przeglądarki (ta standardowa i Firefox)

Łomatko!!! Tam jest cała masa przeglądarek, a Ty raptem widzisz dwie. :)
Chociaż jeden raz zajrzałeś do wiadomego sklepu? Raczej nie. :)

są IMO do
dupy. Tego się nie da wygodnie używać, przynajmniej na moim 5"

A ja używam na mniejszym. I mam wady wzroku.

smartfonie. A oglądanie na takim smartfonie zdjęć czy filmików również
należy traktować jedynie jako ciekawostkę.

Owszem -- bo ani razy smartfon nie zawiesił się w trakcie oglądania filmu. :)
Jest to naprawdę ciekawe. :)

-=-

-- To niemożliwe, że ten człowiek je 5 tysięcy kilokalorii dziennie.
-- Dlaczego tak uważasz?
-- Bo nie można codziennie jeść tak dużo kartofli. :)

Tak wygląda moja rozmowa z takimi jak Ty, którzy uważają, iż tradycyjną
klawiatura jest koniecznością :) (kiedyś uważano, że koniecznością są
dziurkarki do kart -- być może nie wiesz, o czym piszę) a ogromny ekran
jest dobrodziejstwem. Tymczasem klawiaturę i myszkę można zastąpić ekranem
dotykowy, zaś o jakości ekranu nie decydują tylko cale przekątnej, ale inne
parametry.

I akurat ja nie piszę o monitorach. Tych M$ nijak nie lansował.
USB, 3.5 calowa dyskietka, x86, Windows i DOS -- to (miedzy
innymi) są produkty M$.

-=-

Wracając do kart pamięci -- żadnej nie uszkodziłem inaczej,
niż mechanicznie. Miały zbyt słabe obudowy. :) A mam ,,kilka''
kart pamięci i penflaszek. :)

--
  .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'