Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Fri, 3 May 2013 02:34:16 +0200

"Eneuel Leszek Ciszewski" klusg5$451$1@speranza.aioe.org

Na resztę nie chcę odpowiadać -- bo nie ma na co.

W wypadku blaszka nie szukasz problemów, które znajdujesz w tablecie.

Jak do PeCeta podłączyć dysk PATA?
Najlepiej po USB, skoro mamy pozostać w kręgu M$
i mieć szybkość zdecydowanie lepszą niż szybkość
oferowaną przez WiFi...

Ale co wówczas, gdy gniazdo USB jest tak niepewne,
iż każde lekkie drgnięcie notebooka potrafi zerwać
łączność? Gniazdo nie jest bite, gniecione itd...
Wtyczka też jest niemal nowa. :) Tymczasem TV
podpiętej do tego gniazda raczej nie można oglądać
z uwagi właśnie na niekontaktowanie..

Z dyskiem będzie lepiej?

Wtyczki dysków raz za razem wypadają mi z gniazdek...
Czym to skutkuje -- chyba wiadomo. :)

Ale te problemy jakoś nie zniechęcają do używania PeCeta.

Po WiFi wkrótce można będzie tanio (będą tanie urządzenia)
słać z szybkością oferowaną przez USB2 a nawet USB3...

-=-

A może brak RJ45 też jest wadą smartfonów i tabletów?
Trochę nieprofesjonalnie wygląda komputer, który nie
jest przydrutowany do ściany... Jak na nim używać AC,
Płatnika, czy czegokolwiek profesjonalnego?... Ot tak,
łażąc po całym pomieszczeniu, czy może nawet wchodząc
wiadomo gdzie, zamiast z gazetą?...

--
  .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'