Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Thu, 02 May 2013 07:59:36 +0200
On 2013-05-01 18:33, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
[...]
> -- mnogość oprogramowania dla Androida (i jakość tego
>    oprogramowania) jest zdumiewająca
Fakt, różnych odmian Angry Birds jest całkiem sporo. :-D

> Można zapytać wprost -- po co komu PeCet oparty o Windows i x86?
No bo AutoCAD-a, Matlaba, Specctry, Programu Płatnika, Subiekta czy
innego WFMaga na Androida to chyba jeszcze nikt nie zrobił. :-D I pewnie
szybko nie zrobi. Pomijając już sensowność pracy na śmiesznej wielkości
ekranikach (bo jakoś nie słyszałem np. o 24" tabletach, a tymbardziej o
smartfonach :-D ). No i dochodzi do tego brak w standardzie porządnej
klawiatury i urządzenia wskazującego. Poza tym smartfony i tablety jako
pamięci masowej używają mocno podatnych na zużycie kart SD i chyba nikt
rozsądny nie chciałby trzymać wyników swojej pracy na czymś takim. No
chyba że robiłby backupy na blaszaka z RAID1. :-D

BTW. Nawet androidowe przeglądarki (ta standardowa i Firefox) są IMO do
dupy. Tego się nie da wygodnie używać, przynajmniej na moim 5"
smartfonie. A oglądanie na takim smartfonie zdjęć czy filmików również
należy traktować jedynie jako ciekawostkę.