co myslicie o takiej konfiguracji?

Autor: Nero (kubar_at_astercity.net)
Data: Fri 28 May 1999 - 19:21:24 MET DST

Juz sie pyta³em, ale moæe teraz ktos zauwazy. Chodzi o to, zeby kosztowalo
toto ok 3 500 zl.

Myslalem o konfiguracji:

CeleraA 333 lub szybszy
Asus P2B lub ten nowszy model
64 SDRAM 100 MHz
Diamond Viper v550
Diamond Sonic Impact 90 (lub ew. SB 64 PCI)
Dysk IBM DTTA 6.4 GB
Monitor... moze Daewoo, albo cos rownie taniego
CDrom i tu jest problem, bo z tym nie jestem ostatnio na fali
FDD
OBUDOWA

I tyle.
CZy jakies zmiany polecacie?
Zaznaczam, ze nie chodzi mi o najmocniejszy komp w Polsce, a noramlny i zeby
sie zmiescilo w tych 3 500 zl, nie?
aha, czy moze ktos wie, gdzie te rzeczy mozna najtaniej w Warszawie kupic?
(bo gielda cos mnie ostatnio zawodzi...)

Dzieki

--
Nero
kubar_at_astercity.net