Re: wydajnosc procesorow

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 17:06:23 MET DST

> Duzo lepsze niz AMD K6-266, ktory jest praktycznie w tej samej cenie.

A porównaj cene K6 266 oraz iP233mmx.
Ceny iP233mmx sięgają 250zł a K6 266 można mieć na giełdzie już za 200zł.

> Jak juz wspomnialem, kosztuje tyle co AMD-266 a jest lepszy.

A ja Ci mówie, że jest droższy od AMD K6 266 (K6-1) a osiągi ma takie same
a czasmi nawet gorsze.

> Natomiast P-200
> bez MMX mozna dostac na gieldzie bez zadnego problemu.

Bo kto by takie cuś dzisiaj kupował :-)

> Wiadomo! - Szybkosc!

Tu nie o szybkość chodzi lecz o płyty główne do których maksymalnie można
wsadzić
iP233MMX a jeszcze jest sporo posiadaczy takich starych i chcąc oszczędzic
pieniądze
na pozostawieniu starej płyty wsadzają do niej najmpcniejsze procesory jakie
one obsługują
czyli iP233MMX i 200MMX.
A co do szybkości to jak za tak wygurowaną cene to już bym wolał dołożyć te
100zł i kupić
AMD K6-2 300. Bez dokładania można by kupić K6-266 które jest szybsze od
iP233mmx.
Koprocesor ma troche wolniejszy ale nie na tyle aby był to procesor
wolniejszy od MMX'a.

> Za szybkoscia nie przemawiaja jedynie "Megaherce"

Zgadza się.
Ale liczy się też ekonomia zakupu a ta w iP233mmx wypada blado.

> Po podkreceniu iP-233MMX do 290Mhz AMD K6-2 266 moze sie schowac ze swoimi
> "pseudo" osiagami.

A dlaczego porównujesz podkręcony procesor do niepodkręconego ?
K6 266 powinno pójść na 333 a wtedy bije Intelowskiego MMX'a prawie pod
każdym względem.

> Dorownuje nimi wtedy spokojnie do AMD K6-2 300 przy
> bardzo stabilnej pracy.

Nie przesadzaj. Do K6-2 300 jest jeszcze troche w tyle a patrząc, że
większość K6-2 300
bez problemu kręci się na 350 Twój wspaniały MMX wymięka.

ps. Czy Ty oby nie masz iP233mmx ?

--
Pozdrawiam
file://==PhoeniX==\\