Re: co myslicie o takiej konfiguracji?

Autor: Rysiek (rybalist_at_kki.net.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 23:13:00 MET DST

> Myslalem o konfiguracji:
>
> CeleraA 333 lub szybszy
Chyba dobry pomysl szczegolnie Celeron A - b. dobrze sie podkrecaja
> Diamond Sonic Impact 90 (lub ew. SB 64 PCI)
Ja bym kupil jednak oryginalnego SB (przykre doswiadczenia z kilkoma innymi
kartami)
> Monitor... moze Daewoo, albo cos rownie taniego
W zyciu nie kupilbym Daewoo. Probowalem kupic model 15" tej firmy i zgadnij
co... Na trzy testowane egzemplarze 3 bylo wadliwe. Moze to przypadek ale
jednak ... Osobiscie bardzo polecam Belinea lub CTX (sam uzywam tego
pierwszego bez zadnych problemow)

--
Rysiek: rybosom_at_kki.net.pl
             rybosom_at_box43.gnet.pl