Re: co myslicie o takiej konfiguracji?

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 07:51:33 MET DST

Mr. Free napisał(a) w wiadomoœci: <374fdb68.705815_at_news.vogel.pl>...
><ciach>

>Ha. A ja mialem na odwrot. Testowalem 3 CTX'y i wsyzstkie 3 byly
>wadliwe. W koncu wzialem Daewoo i jest super.
>A Belinea... Kumpel ma 17' od 3 miesiecy. Juz raz byla w naprawie. No
>i ta jakosc obrazu. Niezbyt dobra.
>Faktem jest ze trzasniete Daewoo sie zdarzaja, ale jak sie trafi na
>sprawny egzemplarz to jest IMHO the best z tanich monitorow.

Calkowicie podzielam te opinie. Posrod tanich (i czasem nie tylko) monitorow
nie tyle marka ma znaczenie co konkretny egzemplarz. Tez mialem Daewoo 15" i
byl cool.
Kumpel ma Belinee i tez sobie chwali. Co do tanich CTX to ich parametry nie
sa najlepsze wiec tez liczy sie egzemplarz.

pozdrawiam

--
winDoZo