Re: co myslicie o takiej konfiguracji?

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 08:27:04 MET DST

Kris napisał(a) w wiadomości: <374F7C22.605C4662_at_hardware.com.pl>...

>Czemu nie Creative? Chodzi tak samo a jest tańszy.

A Asus?

>Trudno powiedzieć. Nie moja działka.

Diamonda nie mialem. SB64PCI nie polecam za podobna cene lepiej kupic SB
AWE64 ISA.
Ale jezeli chcesz kupowac Impacta 90 to czemu nie SB Live! O tym moglbym cos
powiedziec.

>A nie wyjdzie Ci podobnie cenowo Quantum CR 8GB?

Najbardziej obecnie oplacalny jest zakup 10GB.

>Daewoo mi podpadł. Z tanich chyba najbardziej mi pasowały Hyudai'e
>70kHz. Ale jest wiele ciekawszych. Uważaj na spore rozrzuty parametrów
>pomiędzy modelami.

Hyundai to ostatnia marka jaka bym polecil (a wlasciwie wcale bym nie
polecal). Jak chcesz tani a dobry to rozejrzyj sie za Daewoo 511B(tylko
rynek wtorny), lub 518B. Tylko kaz sobie podlaczyc i dobrze sprawdz.
Niestety rozrzut jakosciowy moze byc spory (podobno). Napisalem 'podobno'
poniewaz mialem do czynienia z wieloma monitorami tej firmy 14 i 15' i nie
udalo mi sie trafic na bubel. Niektore egzemplarze mialy po kilka lat i
nasycenie kolorow bylo OK.
Aha i nie kupuj czasem wyrobu Daewoo-Dayteck. Z monitorami opisanymi powyzej
maja wspolna tylko nazwe.

zdarzaja sie egzemplaze prawie doskonale(jak na ich parametry oczywiscie)
jak i calkiem spazone z wadami.

>Ja też. Sprawdziłbym NEC-a.

Wybierz cos od Teac'a. IMHO the best wsrod napedow optycznych.
Modele 24x(juz nie osiagalny) i 32x sa bezkonkurencyjne jezeli chodzi o
kategorie: ilosc wibracji i dB jakie potrafia generowac CD-Romy.

>Nie kupuj w ciemno. Najpierw dobrze obejrzyj i posłuchaj (dźwięk,
>wykonanie, możliwość instalacji dodatkowych wentylatorów itd). Za tą
>samą cenę możesz mieć różną klasę.

IMO raczej trudno jest sprawdzic obudowe przy zakupie na glosnosc pracy:(

O ile budzet Cie zbytnio nie ogranicza to raczej nie kupuj Rivy TNT.
Prawdopodobnie zacznie szybko taniec w zwiazku z
pojawieniem sie TNT2. Widac coraz wieksza podaz TNT na rynku wtornym.

pozdrawiam

--
winDoZo