Re: co myslicie o takiej konfiguracji?

Autor: Mr. Free (mr_free_at_friko6.onet.pl)
Data: Sat 29 May 1999 - 14:23:34 MET DST

<ciach>

>W zyciu nie kupilbym Daewoo. Probowalem kupic model 15" tej firmy i zgadnij
>co... Na trzy testowane egzemplarze 3 bylo wadliwe. Moze to przypadek ale
>jednak ... Osobiscie bardzo polecam Belinea lub CTX (sam uzywam tego
>pierwszego bez zadnych problemow)

Ha. A ja mialem na odwrot. Testowalem 3 CTX'y i wsyzstkie 3 byly
wadliwe. W koncu wzialem Daewoo i jest super.
A Belinea... Kumpel ma 17' od 3 miesiecy. Juz raz byla w naprawie. No
i ta jakosc obrazu. Niezbyt dobra.
Faktem jest ze trzasniete Daewoo sie zdarzaja, ale jak sie trafi na
sprawny egzemplarz to jest IMHO the best z tanich monitorow.