Re: co myslicie o takiej konfiguracji?

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 11:33:26 MET DST

Kris napisał(a) w wiadomości:
<7itgau$31i$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...
>Cześć,

>Daewoo miałem łącznie 4 sztuki w pracy. W tym trzy z jednej
dostawy '97.
>Wszystkie 15".

Jedna dostawa, hmm to by moglo tlumaczyc ze az na 3 szt.
wszystkie byly
do kitu. Ale powiem Ci ze nie jestes odosobniony w swoich
doswiadczeniach z Daewoo. Slysze wiele glosow ze to chlam. Ale
jak mowie tylko slysze.
A nie mam w zwyczaju powielac tego co slyszalem a nie
sprawdzilem. Wiec
pisze tylko o empirycznych doswiadczeniach, a te mowia cos
zupelnie odwrotnego.

>Co innego z Huyndai. Wiele dostaw w przeciągu 3 lat.

Ja tez mialem kilka(cos kolo 10szt) Hyundai w rekach, pare
nowych, pare z drugiej reki, ale zadnego na dluzej. Jezeli
testowalem w sklepie to odrzucalem. Jezeli kupilem z drugiej reki
(tym sie zajmuje) to szybko sie pozbywalem.

>Jest
>inny aspekt. Ja może mam inne kryteria.

Nie ma innego aspektu, obraz to obraz.

>Mnie interesuje głównie jak
>najostrzejszy i nasycony obraz 15" przy 1024x768 75 lub 85Hz za
minimalną
>kwotę.

Na 15" monitorze 1024x768 to pomylka i to na najlepszych. Taki
np. Sony15SF2 ciagnie i owszem na 75Hz, ale praca w tym trybie to
raczej masochizm. Jasne ze mozna stosowac protezy typu ultra-duze
fonty tylko po co?

>Nie jest to profesjonalne podejście jak do obsługi
oprogramowania 2D
>(liczy się odwzorowanie kolorów i zniekształcenia) ale
wykorzystanie
>biuro/dom. Tak zrozumiałem po prostu intencję zapytania.

A co w takim razie liczy sie w zastosowaniach typu biuro/dom?
Przeciez to o czym piszesz to sa stricte zasadnicze kryteria
jakosci monitora.

>Nie wiem. Jak padła tepsa to przerzuciłem się na rubikon.

Ja tez. I jak na razie widze tu chyba tylko rubikon.

pozdrawiam

--
winDoZo