Re: co myslicie o takiej konfiguracji?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Sat 29 May 1999 - 07:33:22 MET DST

Cześć,

> CeleraA 333 lub szybszy

Celeron 366 jest IMHO lepszym wyborem.

> Asus P2B lub ten nowszy model

rev 1.1 lub P2B-F. Również Abity. Dobrze, że tu nie chcesz oszczędzać.

> 64 SDRAM 100 MHz

Na początek ...

> Diamond Viper v550

Czemu nie Creative? Chodzi tak samo a jest tańszy.

> Diamond Sonic Impact 90 (lub ew. SB 64 PCI)

Trudno powiedzieć. Nie moja działka.

> Dysk IBM DTTA 6.4 GB

A nie wyjdzie Ci podobnie cenowo Quantum CR 8GB?

> Monitor... moze Daewoo, albo cos rownie taniego

Daewoo mi podpadł. Z tanich chyba najbardziej mi pasowały Hyudai'e
70kHz. Ale jest wiele ciekawszych. Uważaj na spore rozrzuty parametrów
pomiędzy modelami.

> CDrom i tu jest problem, bo z tym nie jestem ostatnio na fali

Ja też. Sprawdziłbym NEC-a.

> FDD
> OBUDOWA

Nie kupuj w ciemno. Najpierw dobrze obejrzyj i posłuchaj (dźwięk,
wykonanie, możliwość instalacji dodatkowych wentylatorów itd). Za tą
samą cenę możesz mieć różną klasę.

> CZy jakies zmiany polecacie?

j.w.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."