Re: co myslicie o takiej konfiguracji?

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 09:53:21 MET DST

Kris napisał(a) w wiadomości:
<7itce2$st0$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...
>Cześć,

>Za drogi (TV-in) i niepewny. Większość na rynku wersji bez TV-in
ma słabo
>podkręcające się pamięci.

Asusa nie mialem wiec przyjmuje to bezkrytycznie

>Tak to jest z tańszymi monitorami. Jednemu się spodoba innemu
nie.

Nieee, to nie tak. Tu nie ma ze sie spodoba czy nie. Mialem na
mysli jakosc bezwzgledna wyswietlanego obrazu.

>Osobiście
>miałem paskudne Daewoo i przyzwoite Hyundai'e. Nie przeczę, że
ktoś inny
>mógł się spodkać z odwrotnymi proporcjami.

Inni dostawcy(zabezpieczenie transportu), inne partie, jest to
mozliwe. Nie wiem tylko ile miales tych nieudanych Daewoo.

Napisalem 'podobno'

>No właśnie. Co jest do diabła? U mnie odwrotnie :-(

To przypadek zapewne.

>Co gorsze czuję, że dotyczy to całych serii ...

To napisane przeze mnie zdanie mozna uznac za wyjete z kontekstu,
bowiem
nieopatrznie w trybie przygotowawczym przedostalo sie do wersji
finalnej postu.
Ale mozna uznac ze odnosi sie do wszystkich monitorow na rynku.
Ostatnio bowiem kupowalem 17".Wybor padl na CTX 1792UA ze wzgledu
na to iz jest to najtanszy monitor na rynku o takich parametrach
1600x1200 75Hz.
Ogladalem dwa egzemplarze(w dwoch roznych sklepach)ktore roznily
sie zasadniczo pod wzgledem zbieznosci wyswietlanych kolorow.
To sa trynitrony a wiec posiadaja bardzo czule na wstrzasy maski
kineskopow.
Prawdopodobnie takie roznice wynikaja ze sposobu transportu, bo
nie przypuszczam aby kontrola jakosci firmy puscila na rynek
produkt zaliczany do Professional Series z takimi wadami.

pozdrawiam

--
winDoZo
ps. Tak a propos, co tu taki ruch jak na plazy w zimie. Czyzby