Linux'owe pytanko

Autor: GELO (pgelo_at_polbox.com)
Data: Sat 15 May 1999 - 20:25:03 MET DST

Cze¶ę. Z systemem Linux nie mia³em nic wspólnego, nawet go na oczy nie
widzia³em. Nasz³o mnie na instalacjź jego i nie wiem od czego zacz±ę. Nie
wiem nawet czy mam dobr± wersjź Linuxa: S.u.S.E Linux 5.3. Mam twardy 6,4Gb
podzielony na 2 partycje(70:30%). S³ysza³em æe podczas instalacji Linuxa
potrafi on sformatowaę dysk i utworzyę w³asne partycje. I oto moje g³owne
pytanie, czy da siź tego unikn±ę. Je¶li tak to napiszcie jak no i komendy z
którymi sobie nie poradzź. Proszź o wskazówki na priva i dosyę szczegu³owo
gdyæ nie jestem expertem w tej dziedzinie.
Dziźki z góry.
pgelo_at_polbox.com

GELO