Re: Linux'owe pytanko

Autor: Marcin Figiel (igi_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 16:52:32 MET DST

Grzegorz Mazur <NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM> wrote in message
> Dzięki! Ja mam dopiero 19 lat!

No problem hihi :>

> Nie, nie jestem programistą, ale zawsze chciałem skompilować własnego
> kernela ;))) a trafiły się źródła od 1.3.cośtam, więc czemu nie???

Bo lepiej dopasc zrodla jadra stabilnego - czysto, sucho i pewnie :)
BTW: czy istnieje nowsza wersja niz 2.2.3? (chodzi mi oczywiscie o stabilna
:)

> To może też sobie załatwię... Tylka jak znam życie w tym popieprzonym
kraju
> będzie po Holendersku... Niech ich szlag...

Hmm... mieszkasz w Holandii?
BTW: jak masz stale lacze to moge Ci podeslac adresik skad mozna zassac
RH6.0.

> A czego używasz? IE, Netscape, Lynxa (sic!)??? Bo chcę wiedzieć, jak to
> wygląda w innych przeglądarkach...

MSIE 5.0 ENG final - wyglada dobrze :)

iGi