Re: Linux'owe pytanko

Autor: Marcin Figiel (igi_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 22:36:59 MET DST

Grzegorz Mazur <NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM> wrote in message
> Chyba daawno temu to tego jeszcze nie było. Pamiętam, że działałem wtedy
na
> jakimś Kernelu 1.3.x... Ale i tak mi Linuś zaimponował.

No "daawno temu" to chyba nie. To zdajsie dosyc nowy experyment :)
A kernel 1.3 ... wtedy to chyba jeszcze dinozaury zyly ;)
BTW: jestes moze programista? Bo AFAIK jadro 1.3.x bylo "rozwojowe", a nie
"stabilne".

> He he... Ja kiedyś pakowałem GZipem w jednej sesji, w drugiej kompilowałem
> kernela a w trzeciej formatowałem dyskietkę. Żadnych zwisów!!! Mogłem na
> czwartej konsoli pisać i uruchamiać do woli! A było to 486DX4-100MHz.

That's what I'm talking about :))

> Ja pewnie niedługo sobie go zainstaluje na nowo. Postaram się o jakąś
niezłą
> dystrybucję, bo może odpalę malutki serverek... Ale to odległa przyszłość!

Ja jakos lubie RadHat'a. I wlasnie staram sie dopasc wersje 6.0.

> PS - chcesz odczytywać i zapisywać Ext2FS w Windzie? Skocz na moją stronę!

OK. Adresik juz jest w pliku TXT o nazwie "GO TO" :) Jak bede wysylal tego
posta to wstapie.

iGi