Re: Linux'owe pytanko

Autor: Marcin Figiel (igi_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 22:17:39 MET DST

Grzegorz Mazur <NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM> wrote in message
> Dobre, jak nie wiesz czy ci Linux potrzebny, czy nie. Instalujesz w
> specjalnym katalogu, w innym masz jądro i programik do odpalania Linuxa z
> DOSu, jak się znudzi wycinasz oba np. Volkov Commanderem i po krzyku...
> Fakt, że bezpieczeństwo to żadne, ale nie musisz się bawić z partycjami
jak
> nie wiesz dobrze, co za pies ten Linux.

No to moze lepiej zainstalowac Monkey Linux'a? Przynajmniej ogolnie wiadomo,
ze wlasnie w tym celu zostal on stworzony :)

> Poza tym - Ext2FS RULEZ!!!

I wogole Linux rulez! :) Jeszcze nic o nim nie wiem, ale juz mi sie podoba
:)) A wielozadaniowowsc jest zabojczo cudowna :))

BTW: wlasnie przed chwila skompilowalem kernel'a (2.2.3) - to dopiero fajna
zabawa ;)

iGi