Re: Linux'owe pytanko

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Fri 21 May 1999 - 10:19:57 MET DST

Marcin Figiel wrote in message ...
>Grzegorz Mazur <NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM> wrote in message
>na
>
>No "daawno temu" to chyba nie. To zdajsie dosyc nowy experyment :)
>A kernel 1.3 ... wtedy to chyba jeszcze dinozaury zyly ;)

Dzięki! Ja mam dopiero 19 lat!

>BTW: jestes moze programista? Bo AFAIK jadro 1.3.x bylo "rozwojowe", a nie
>"stabilne".

Nie, nie jestem programistą, ale zawsze chciałem skompilować własnego
kernela ;))) a trafiły się źródła od 1.3.cośtam, więc czemu nie???

>That's what I'm talking about :))

Łegzakly...

>niezłą
>
>Ja jakos lubie RadHat'a. I wlasnie staram sie dopasc wersje 6.0.

To może też sobie załatwię... Tylka jak znam życie w tym popieprzonym kraju
będzie po Holendersku... Niech ich szlag...

>OK. Adresik juz jest w pliku TXT o nazwie "GO TO" :) Jak bede wysylal tego
>posta to wstapie.

A czego używasz? IE, Netscape, Lynxa (sic!)??? Bo chcę wiedzieć, jak to
wygląda w innych przeglądarkach...

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
"In a long run we are all dead" - Keynesian economists