Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 27 Apr 2019 16:45:20 +0200
Dnia Sat, 27 Apr 2019 15:59:59 +0200, Ewa napisał(a):

> Zasadnicza różnica polega na dostępnych,
> w tym darmowych lub nie, programach. I tu, jak mi się wydaje, wybór
> Linuks czy Windows zależy głównie od tego co się chce/musi robić.
> Na pewno to był Cinnamon 32bit.
No właśnie, brak szerokiej gamy gier i wielu specjalistycznych programów
a także aura nieaktualnej już niedostępności czy trudności przesądza o
małej popularności linuksów. Tym niemniej, wiele się zmieniło od czasu
kiedy linuks był zarządzany głównie z konsoli tekstowej a w najlepszym
przypadku z Midnight Commandera jak jakiś DOS.
Swego czasu zacząłem od Minta z Cinnamonem. Niestety, ten Cinnamon jakiś
mało stabilny był więc teraz dojeżdżam Mate. Od 17 do 19.1 to minęło już
pół epoki, wypróbuj jeszcze raz :)

--
Jacek
Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.