Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 28 Apr 2019 09:20:46 +0200
Dnia Sun, 28 Apr 2019 00:18:24 +0200, 1634Racine napisał(a):

> to bezdyskusyjne twierdzenie.

E tam. Dam ci przykład. Przez lata byłem entuzjastą Opery, tej starszej
z klientem poczty M2. Nie wyobrażałem sobie by nie mieć mailera w
przeglądarce. Potem Operę zarzucono, stała się bezużyteczna a ja się
musiałem przystosować do mailera oddzielnego od przeglądarki. No i co?
Przyzwyczaiłem się :)
Jak coś jest do wszystkiego to jest do d...
--
Jacek
Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.