Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 27 Apr 2019 08:56:27 +0200
Dnia Fri, 26 Apr 2019 23:35:23 +0200, Ewa napisał(a):

> Wydaje mi się, że korzystanie z jednego programu do poczty i grup jest
> wygodniejsze.

To dyskusyjne twierdzenie. IMO najlepszym czytnikiem newsów jest 40tude
Dialog i radzę go wypróbować, zwłaszcza jak korzystasz z kilku lub
więcej grup. A najlepszym mailerem jest Opera Mail, jak już
powiedziałem. Są tak dobre (zastrzeżenie - do moich potrzeb) że choć to
windziane programy, korzystam z nich pod linuksem.
--
Jacek
Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.