Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6
From: "Ewa" <.@.>
Date: Sat, 27 Apr 2019 15:59:59 +0200

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości
news:1956soyet7748$.nrua7rkj7634.dlg@40tude.net...
Właściwie to było by pożyteczne gdybyś pokrótce opisała swoje
doświadczenia i podała ocenę tego systemu. No i powiedziała jakiej
wersji używałaś - Cinnamon, Mate, 32 czy 64b. I na jakiej maszynie i
do
jakich celów :)
To było dosyć dawno, więc trudno mi teraz napisać sensowną ocenę.
Ponadto była to raczej zabawa, bo (po)ważne rzeczy robiłam na desktopie
z Win XP. W "wydaniu" okienkowym posługiwanie się Linuksem jest podobne
do posługiwania się Windowsami. Zasadnicza różnica polega na dostępnych,
w tym darmowych lub nie, programach. I tu, jak mi się wydaje, wybór
Linuks czy Windows zależy głównie od tego co się chce/musi robić.
Na pewno to był Cinnamon 32bit.

Pozdrawiam
Ewa