Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 27 Apr 2019 10:01:06 +0200
Dnia Sat, 27 Apr 2019 09:12:33 +0200, Ewa napisał(a):

> Natomiast co do Opera Mail, to pewnie dobrze by było korzystać
> także z Opery jako przeglądarki.

Nie, bo Opera 12.xx, ta z mailerem, jest zarzucona, nierozwijana i ma
problemy z wieloma stronami. A Opera 5x.xx nie ma mailera, niestety.
Więc dopóki siedzisz na XP to najlepszy zestaw będzie taki jak
napisałem. Zapewne nie wiesz tego ale Opera Mail ma unikalny sposób
organizacji maili, bardzo wygodny dla użytkownika. Żaden inny mailer nie
ma tego.
No i tak na marginesie - czemu optujesz za W10? Ja na twoim miejscu,
zanim bym poleciał do sklepu wywalać kasę na windę, zainstalował sobie
linuksa Mint 19.1 obok tego XP i poużywał ich obu jakiś czas na zmianę a
dopiero potem myślał o W10.
Taka instalacja jest łatwa i wielu, w tym ja, by ci służyło pomocą. Ba,
żeby zapoznać się z Mintem nawet nie musisz go w ogóle instalować,
wystarczy że odpalisz komp z DVD z instalką Minta. Masz wtedy Minta
"live" tylko w pamięci RAM. Windy potrzebujesz tylko jeśli dużo grasz,
prowadzisz rozległą korespondencję z urzędami lub używasz egzotycznych
sprzętów lub specjalistycznych programów.
Linuks ma wiele zalet. Darmowy, stabilny jak skała, nienachalny
reklamowo/merkantylnie, obywa się bez antywirusa, szybki, przejrzyste
GUI całkiem jak w XP. Starczy? :)
--
Jacek
Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.