Re: [WINNT] blokada głośności słuchawek

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] blokada głośności słuchawek
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Mon, 16 Apr 2018 16:38:51 +0200
On Sun, 15 Apr 2018 19:13:39 +0200, Marek S wrote:

> Widzę, że trwasz przy swoim. No to może mi powiesz jak prawidłowo
> przesolić zupę by straty były jak najmniejsze? A jak prawidłowo
> przypalić kotleta? :-D :-D

Nie przesolić tylko posolić, nie przypalić tylko usmażyć...
Kompresji używa się też jako narzędzia artystycznego wyrazu, kompresory
występują jako wtyczki VST i używa się ich kreatywnie, żeby wpływać na
brzmienie pojedynczych tracków czy nawet instrumentów, a nie tylko w post
processingu całego utworu czy całego albumu.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka