Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Sun, 18 Feb 2018 12:19:56 +0100
On Sun, 18 Feb 2018 11:59:11 +0100, Tomasz wrote:

> Ten sterownik jest na originalnej płycie dołaczonej do monitora.
> Ten sam windows 10 przed awarią (kilka dni temu) pracował przez rok z tym
> dodatkowym monitorem i sterownikiem z płytki bez żadnych problemów.

Pytanie czy na pewno to był ten driver z płyty czy tylko Ci się tak wydaje.
Może po prostu wszystko działało na driverze systemowym i nie zwracałeś
uwagi (bo i po co) na sterownik?

> Probowałem sciągnąć najnowszy sterownik od producenta Philipsa  ale do win
> 10 nie maja, ostatni jest do Visty.

Ostatni jest do Win7 jak widzę.

> Komunikat Windowsa jest dokladnie taki sam jaki już
> wysłałem. Skąd miałbym zdobyć bardziej zgodny sterownik niż originalny z
> płytki.

Na CD prawie zawsze są stare i nieaktualne wersje, nawet tuż po zakupie
sprzętu, sterowniki bierze się ze strony producenta. W tym wypadku ich nie
ma, bo Philips olał stry monitor.

> Problem w tym że win 10 nie pozwala podmienic sterownika tylko wie lepiej że
> ten który już jest jest najlepszy.

Pozwala, jeśli driver jest zgodny z systemem i nowszy.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka