On Sun, 18 Feb 2018 11:59:11 +0100, Tomasz wrote:
>> Na 99% nie masz odpowiedniego/zgodnego sterownika i stąd taki komunikat.
>>
> Ten sterownik jest na originalnej płycie dołaczonej do monitora.
> Ten sam windows 10 przed awarią (kilka dni temu) pracował przez rok z tym
> dodatkowym monitorem i sterownikiem z płytki bez żadnych problemów.
Pytanie czy na pewno to był ten driver z płyty czy tylko Ci się tak wydaje.
Może po prostu wszystko działało na driverze systemowym i nie zwracałeś
uwagi (bo i po co) na sterownik?
> Probowałem sciągnąć najnowszy sterownik od producenta Philipsa ale do win
> 10 nie maja, ostatni jest do Visty.
Ostatni jest do Win7 jak widzę.
> Komunikat Windowsa jest dokladnie taki sam jaki już
> wysłałem. Skąd miałbym zdobyć bardziej zgodny sterownik niż originalny z
> płytki.
Na CD prawie zawsze są stare i nieaktualne wersje, nawet tuż po zakupie
sprzętu, sterowniki bierze się ze strony producenta. W tym wypadku ich nie
ma, bo Philips olał stry monitor.
> Problem w tym że win 10 nie pozwala podmienic sterownika tylko wie lepiej że
> ten który już jest jest najlepszy.
Pozwala, jeśli driver jest zgodny z systemem i nowszy.
--
pozdrawiam
Roman Tyczka
|