Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 18 Feb 2018 02:42:14 +0100
W dniu 2018-02-17 o 17:56, Tomasz pisze:

Użytkownik "Animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał

Spróbuj zrobić z tego folderu WinRar, a potem sprawdż, czy jest jakiś
plik z rozszerzeniem ".inf". Jak jest to go wypakuj.

Na tej płycie, dołączonej do monitora nie było nic spakowane, wszystkie
pliki były w jawnej postaci.
Ja z tej płyty skopiowałem do windows.inf  tylko plik z rozszerzeniem
.inf, czyli właściwy
sterownik. Windows nie pisze że pokazany sterownik jest zły tylko
stwierdza:
"System Windows ustalił że jest już zainstalowany
najlepszy sterownik dla tego urządzenia" i mojego, wskazanego nawet nie
analizuje.

To zmień sterownik-tak jak napisalam wcześniej. To co sobie Windows komunikuje to ignoruj skoro Ci monitor nie działa.

--
animka