On Sun, 18 Feb 2018 13:39:00 +0100, Tomasz wrote:
>> Ale rozumiesz, że sterownik systemowy musi być zgodny z systemem? I że
>> sterownik ze starego systemu ma pełne prawo nie działać z nowym systemem?
>> A
>> to dokładnie Twój przypadek. Masz sterownik do Win7 a system to Win10, 7
>> jest różne od 10, zgadza się?
>>
>> I dlaczego olałeś piewszą część mojego posta i pytania tam zawarte?
>>
>> Pytanie czy na pewno to był ten driver z płyty czy tylko Ci się tak
>> wydaje.
>> Może po prostu wszystko działało na driverze systemowym i nie zwracałeś
>> uwagi (bo i po co) na sterownik?
>
> Możliwe ze był to driver z Windowsa ale był to dokładnie ten sam windows 10
> z ostatnimi aktualizacjami. Rok temu tez Philips nie miał drivera do Windows
> 10 a jednak wszystko działało.
> Teraz też mam ostatniaą aktualizacje Win 10.
No więc właśnie. Może to nie o driver monitora chodzi i może niepotrzebnie
się na nim tak skupiłeś teraz, być może (i stawiam, że tak było) miałeś
monitor na sterowniku standardowym. I teraz trzeba by zgadnąć co innego
mogło się zmienić co ma z tym związek. Jak już ktoś zasugerował warto
popatrzeć w drajwery karty graficznej, to kolejne podejrzane miejsce.
--
pozdrawiam
Roman Tyczka
|