Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Mon, 19 Feb 2018 15:06:25 +0100
On Sun, 18 Feb 2018 13:39:00 +0100, Tomasz wrote:

> Możliwe ze był to driver z Windowsa ale był to dokładnie ten sam windows 10
> z ostatnimi aktualizacjami. Rok temu tez Philips nie miał drivera do Windows
> 10 a jednak wszystko działało.
> Teraz też mam ostatniaą aktualizacje Win 10.

No więc właśnie. Może to nie o driver monitora chodzi i może niepotrzebnie
się na nim tak skupiłeś teraz, być może (i stawiam, że tak było) miałeś
monitor na sterowniku standardowym. I teraz trzeba by zgadnąć co innego
mogło się zmienić co ma z tym związek. Jak już ktoś zasugerował warto
popatrzeć w drajwery karty graficznej, to kolejne podejrzane miejsce.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka