Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 22 Feb 2018 20:50:18 GMT
Witaj Tomasz, 22 lut 2018 w
news:5a8f03e7$0$559$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Mam karte graficzną NVS 4200M sterownik był najnowszy z 2018-01-03
> uruchomiłem funkcje "przywróc poprzedni sterownik" i teraz mam
> sterownik z 2016-08-01.
> Efekt dokladnie ten sam, drugi monitor nie ma nadal na liscie do
> wyboru rozdzielczości natywnej
> tego monitora czyli  (1920 x 1080)
> Co jeszcze mógłbym zrobić w temacie sterownika karty?
> --
> Tomasz

Po prostu normalnie ją odinstaluj - odinstaluj sterowniki,
oprogramowanie. Możesz nawet usunąc odpowiednie pliki z \inf o czym już
pisałem. Potem daj win wykryć urz. i zainstalować stery. Możesz później
zainstalowac najnowsze stery ze strony Nvidia.
Jednocześnie z kartą usuń/odinstaluj ten monitor, a najlepiej oba.