Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Thu, 22 Feb 2018 19:10:56 +0100
On Thu, 22 Feb 2018 18:54:46 +0100, Tomasz wrote:

> Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał

> Mam karte graficzną NVS 4200M sterownik był najnowszy z 2018-01-03
> uruchomiłem funkcje "przywróc poprzedni sterownik" i teraz mam sterownik z
> 2016-08-01.
> Efekt dokladnie ten sam, drugi monitor nie ma nadal na liscie do wyboru
> rozdzielczości natywnej
> tego monitora czyli  (1920 x 1080)
> Co jeszcze mógłbym zrobić w temacie sterownika karty?

Jak już pisałem w pierwszym moim poście tego wątku pobierz Driver Pack
Solution w wersji offline i z niej weź driver. Konkretnie to wypakuj z tego
archiwum drivery od grafiki i każ windowsowi znaleźć sobie w tym
wypakowanym katalogu sterowników.
Offline plik archiwum z driverami można pobrać tylko z torrentów:

http://download.drp.su/DriverPack-Offline.torrent

Poza driverem karty zupdatuj też drivery ods chipsetu i innych podzespołów.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka