Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.
From: "Tomasz" <tutomasz44@gmail.com>
Date: Thu, 22 Feb 2018 18:54:46 +0100

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał

No więc właśnie. Może to nie o driver monitora chodzi i może niepotrzebnie
się na nim tak skupiłeś teraz, być może (i stawiam, że tak było) miałeś
monitor na sterowniku standardowym. I teraz trzeba by zgadnąć co innego
mogło się zmienić co ma z tym związek. Jak już ktoś zasugerował warto
popatrzeć w drajwery karty graficznej, to kolejne podejrzane miejsce.

Mam karte graficzną NVS 4200M sterownik był najnowszy z 2018-01-03
uruchomiłem funkcje "przywróc poprzedni sterownik" i teraz mam sterownik z 2016-08-01. Efekt dokladnie ten sam, drugi monitor nie ma nadal na liscie do wyboru rozdzielczości natywnej
tego monitora czyli  (1920 x 1080)
Co jeszcze mógłbym zrobić w temacie sterownika karty?
--
Tomasz