Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.
From: z <z@z.pl>
Date: Sun, 18 Feb 2018 14:05:46 +0100
W dniu 2018-02-18 o 09:56, Tomasz pisze:

No właśnie, co sadzisz o takich"inteligentnych" metodach instalowania sterowników w Windows 10?
Czuję że masz lepsze pomysły.

To był pomysł Animki. (wszystko w temacie)
Nawet nie pamiętam żebym za czasów win95 coś takiego robił.
Odinstalowywało się za to w _trybie awaryjnym_ sterowniki a porestarcie systemu pokazywało które się chce wybrać.

Czy w win10 da się wogóle usuwać pliki .inf? Nie wiem.
nie odważyłbym się. Nie znam aż tak tego systemu i widzę że ogromną rolę w tworzeniu problemów ma tu system sam w sobie a dokładnie nieudolne jego aktualizacje.

W moim laptopie robiłem wszystko co mogłem z poziomu systemu i nic nie dawało efektu.
Efekt pojawił się sam po kilku dniach po kolejnej aktualizacji systemu.

Nie mam czasu się w to bawić ale niedługo moja cierpliwość się wyczerpie i zablokuję aktualizacje (podobno żmudnie ale się da)