Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sun, 18 Feb 2018 10:41:25 +0100
W dniu 2018-02-17 o 16:44, Animka pisze:
Spróbuj zrobić z tego folderu WinRar, a potem sprawdż, czy jest jakiś
 plik z rozszerzeniem ".inf". Jak jest to go wypakuj.

Animko kochana,, przemyśl to, i złóż (chociaż raz - by wypadało)
samokrytykę!

Do Tomasza:
Czy ja Cię dobrze zrozumiałem:
 - nie da się w 10. wymusić zainstalowania sterownika, który jest (na
wyciągniecie dłoni), ale Win-da twierdzi, ze ten, który już jest
zainstalowany, jest "the best"?
Nie wiem, bo w 10-ce jeszcze czołem o taki problem _nie_ wyrżnąłem, ale
w poprzednich Win-dach system wprawdzie ostrzegał, lecz gdy się uparłem,
to mogłem zainstalować sterownik pomimo podobnych "protestów". Nawet z
archaicznego W-3,11!