Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.
From: "Tomasz" <tutomasz44@gmail.com>
Date: Sun, 18 Feb 2018 11:59:11 +0100

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał

Wysyłam Ci zrzut ekranu z próby zainstalowania oryginalnego sterownika
zalączonego do monitora.
https://www.dropbox.com/s/x2abzeob6a4vsyg/Ekran1.jpg?dl=0
Czy widzisz tu jakąś mozliwość zainstalowania na siłę swojego sterownika, bo
ja nie widzę.
Jesli idzie o Windows Update to dwa dni temu, przez 5 godzin instalowała mi
sie najnowsza wesja win 10. I po tej instalacji nie pojawił się lepszy
sterownik do mojego monitora.
Windows cały czas instaluje mi jakiś stary sterownik z roku 2006 a Monitor
byl wyprodukowany w 2011.

Na 99% nie masz odpowiedniego/zgodnego sterownika i stąd taki komunikat.

Ten sterownik jest na originalnej płycie dołaczonej do monitora.
Ten sam windows 10 przed awarią (kilka dni temu) pracował przez rok z tym dodatkowym monitorem
i sterownikiem z płytki bez żadnych problemów.
Probowałem sciągnąć najnowszy sterownik od producenta Philipsa ale do win 10 nie maja, ostatni jest do Visty. Komunikat Windowsa jest dokladnie taki sam jaki już wysłałem.
Skąd miałbym zdobyć bardziej zgodny sterownik niż originalny z płytki.
Problem w tym że win 10 nie pozwala podmienic sterownika tylko wie lepiej że ten który już jest jest najlepszy.
--
Tomasz