Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709 uśmierciło sprzęt)
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Wed, 27 Dec 2017 14:16:03 +0100
W dniu 2017-12-27 o 13:39, pueblo pisze:
Bardzo chcesz użyć tego WIMa, choć nie wiem co to ma dać? Jeśli to jakimś
cudem reco z w8, to ok - będzie jak z fabryki, a jeśli to pochodzi z w10,
to chyba szybciej i prościej postawić w10 od nowa, bo i tak już nie
odzyskasz danych z windowsowej partycji(zaszyfrowanej wcześniej) ani nie
wrócisz w ten sposób do stanu fabrycznego z w8.

próbowałem czystego Win 10 i Win 8.1.
Po skopiowaniu i restarcie instaluje przez chwilę sprzęt po czym wyłącza się. Ponowne uruchomienie wywala błąd instalacji i co dalej z tym robić. Ale nie działa ani dotyk ani klawiatura.

Z pomocą tego:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=1RSpAiJ23UQ

stworzyłem pena, wrzuciłem plik WIM, uruchamiam komputer z USB.
Wybieram start z tego WIM, system go wczytuje.
Działa w tym momencie i klawiatura i ekran dotykowy.
Mam wybór layoutu klawiatury, wybieram US.
Potem wskakuje menu przywracania systemu.

- Continue - aby wrócić do nieistniejącego Win10, nie wybieram
- Use a device - aby wybrać skąd ma być recovery:
=Internal Hard Disk - wszystko gaśnie, po chwili restart i próbuje wstać system;
   =EFI USB Device - restart i znowu wracam do punktu wyjścia (boot z USB);

>- Troubleshoot - idziemy w kolejne menu

- HP Recovery Manager -> Target system -> Windows 10 - dostaję komunikat: "Can't open file: X:\sources\Recovery\tools\HP\Rita-tool\" po chwili Recovery Manager skąd mogę sobie tylko linię komend odpalić lub zadzwonić na support ;) Aby naprawić Rita-Tool należy spod Windowsa uruchomić instalator Recovery Managera.. buhahaha

>- Advanced Options- więc idziemy w kolejne menu
- System Restore - przywróci ostatnio punkt przywracania, ale go nie ma (zaszyfrowana a potem sformatowana partycja systemowa) - System Image Recovery - "Windows cannot find a system image on this computer"
- Startup Repair - który nic nie robi/ł
- Command Prompt - wiadomo
- UEFI Firmware Settings - wejście w BIOS, system information, itp

No i tyle.
Chyba że ten Winre.wim o wielkości 408MB zawiera tylko te okienka :-)) i nic więcej. 7zip widzi w nim katalog Windows 1,5GB, katalogi users, Program Files, ProgramData i sources.

Najgorsze, że żadne narzędzie bootowalne typu Hiren's nie botuje się na tym tablecie.

--
Irokez