W dniu 2017-12-27 o 16:09, pueblo pisze:
Witaj Irokez, 27 gru 2017 w
news:5a43b3f6$0$15196$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:
W dniu 2017-12-27 o 15:14, pueblo pisze:
To jest w tej chwili chyba kluczowa sprawa, dlatego proponowałem ci
zaoranie całego dysku i czystą instalację. (po zrobieniu kopii
całego
Zaorałem.
no to teraz zobaczymy czy się zainstaluje normalnie
Jak pisałem to już testowałem z zaoraniem.
Teraz dodałem sterowniki od płyty głównej do pliku WIM Windowsa 10 i
niestety to samo.
Instalka - restart - przygotowywanie urządzeń - zgon - błąd - OK - Reset
- błąd - OK - reset - błąd - OK - reset - błąd - OK - reset...
Chyba ten HP to już kompletny złom. Jak to HP zresztą.
nawet nie można zamówić nośnika z systemem recovery.
"kupiłeś to spier..."
--
Irokez
|