Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709 uśmierciło sprzęt)
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 26 Dec 2017 23:52:13 GMT
Witaj Irokez, 27 gru 2017 w
news:5a42d929$0$645$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> No właśnie też nie wiem czemu nie wstaje po restarcie.
> Albo obraz oryginalny ma jakieś sterowniki, których nie ma
> ściągnięty "uniwersalny" albo HP się uszkodziło (co mnie wcale nie
> zdziwi jeśli chodzi o tą firmę).
> W każdym razie spróbowałem z Win8.1 i po instalacji ten sam problem.
>
> Oryginalny plik WIM ma 408MB więc duży nie jest, może coś jest na
> rzeczy. Niestety metoda ta:
> https://www.techwalla.com/articles/how-to-convert-a-wim-file-to-an-is
> o-file nie działa, po "wypaleniu" Rufusem obrazu ISO nie widzi mi go
> [...]
Sprawdź czy ten pen bootuje na innym urządzeniu. Nie wiem czy to ma
znaczenie, ale W7 na UEFI to tylko x64 i to chyba od Pro wzwyż.
Nie miałem jeszcze okazji kombinować z partycjami recovery, więc mogę
tylko zgadywać.
Genralnie za dużo niewiadomych. Laptop oryginalnie z W8, ktoś zrobił
upgrade do 10 i sytem padł po akutalizacji. W dodatku zaszyfrowana
partycja - tyle zrozumiałem.
Formatowałeś tę partycję przed instalacją? Czy nadal reaguje na
odpowiedni klawisz przy starcie wywołujący menu, gdzie jest opcja w
stylu HP recovery? Jest na którejś partycji plik BCD?