Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709 uśmierciło sprzęt)
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 27 Dec 2017 18:42:42 GMT
Witaj Irokez, 27 gru 2017 w
news:5a43d88d$0$659$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Pobrałem teraz 8.1 w wersji angielskiej.
> Czystka - Instalka - restart - Getting ready - zgon - błąd - OK -
> Reset - błąd - OK - reset - błąd - OK - reset - błąd - OK - reset...

Dziwna sprawa, wygląda na to że sprzętowa, chyba że...rzeczywiście
brakuje mu jakiego sterownika.
> Tablet zgon.
>
> Koniec, więcej nie tykam. Mam dość od wczoraj.

Nie dziwię się. Trzeba by sprawdzić ram i dysk.
> dzięki za trzymanie na duchu
niejeden by sobie odpuścił dawno temu, a ty uparcie próbowałeś - ja też
mam taką wadę genetyczną he he
> zdrówka i wszystkiego w Nowym

nawzajem, zdrówko

PS. Mam teorię, jeśli wszystko się posypało podczas aktualizacji w10, to
przyczyną było za mało miejsca na dysku. Tam jest tylko 64GB i nie
wiadomo ile było wolnego. No ale nie wyjaśnia to problemów z instalacją.