Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709 uśmierciło sprzęt)
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 27 Dec 2017 10:54:10 GMT
Witaj Irokez, 27 gru 2017 w
news:5a437659$0$15188$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> albo się mylę...
> Warranty status details for your product: Expired
> Start Date: November 12, 2014
> End Date:   November 11, 2015
>
> w 2014 był Win8.1.
> Ale "coś" zrobiło plik WIM w marcu tego roku z systemem 10.
> Ciekawe, to tak ma działać?

Zawsze mię ciekawiło co się dzieje z partycją reco, kiedy instaluje się
na urządzenie inny system niż oryginalny lub po prostu bez użycia tej
partycji :)
Jest tam UEFI ZTC pisałeś, więc pewnie partycje GPT. W10 tworzy swoją
partycję recovery. Zgaduję, że być może był tam w8, a w10 po upgradzie
zastąpił oryginalną part reco swoim recovery. Kiedyś tu o tym pisano i
ktoś twierdził, że jednak w takiej sytuacji winda nie rusza oryginalnej
recovery, ale jak zawsze zdania uczonych są podzielone.
To ile i jakie są tam partycje? Czy któraś ma nazwę wskazującą
jednoznacznie, że to fabryczna np. HP Recovery?
Apropos tworzenia partycji reco przez w10. Zainstalowałem swego czasu
w10 na pewnym laptopie - utworzył w sumie 3 partycje(jedna recovery)
plus MSR. Po którejś dużej aktualizacji zauważyłem, że na końcu dysku
utowrzył drugą partycję recovery, większą. I musiał zmniejszyć ostatnią
partycję żeby ją utworzyć.