Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709 uśmierciło sprzęt)
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Thu, 28 Dec 2017 22:54:58 +0100
W dniu 2017-12-27 o 19:42, pueblo pisze:
Witaj Irokez, 27 gru 2017 w
news:5a43d88d$0$659$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

Pobrałem teraz 8.1 w wersji angielskiej.
Czystka - Instalka - restart - Getting ready - zgon - błąd - OK -
Reset - błąd - OK - reset - błąd - OK - reset - błąd - OK - reset...

Dziwna sprawa, wygląda na to że sprzętowa, chyba że...rzeczywiście
brakuje mu jakiego sterownika.
Tablet zgon.

Koniec, więcej nie tykam. Mam dość od wczoraj.

Nie dziwię się. Trzeba by sprawdzić ram i dysk.
dzięki za trzymanie na duchu
niejeden by sobie odpuścił dawno temu, a ty uparcie próbowałeś - ja też
mam taką wadę genetyczną he he
zdrówka i wszystkiego w Nowym

nawzajem, zdrówko

PS. Mam teorię, jeśli wszystko się posypało podczas aktualizacji w10, to
przyczyną było za mało miejsca na dysku. Tam jest tylko 64GB i nie
wiadomo ile było wolnego. No ale nie wyjaśnia to problemów z instalacją.

Może pomogłoby najpierw sformatowanie dysku C.

--
animka