Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709 uśmierciło sprzęt)
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 27 Dec 2017 14:14:59 GMT
Witaj Irokez, 27 gru 2017 w
news:5a439d12$0$660$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> próbowałem czystego Win 10 i Win 8.1.
> Po skopiowaniu i restarcie instaluje przez chwilę sprzęt po czym
> wyłącza się. Ponowne uruchomienie wywala błąd instalacji i co dalej
> z tym robić. Ale nie działa ani dotyk ani klawiatura.

Rozumiem, że nie ma żadnej informacji, jaki to konkretnie błąd np.
0x?????
To jest w tej chwili chyba kluczowa sprawa, dlatego proponowałem ci
zaoranie całego dysku i czystą instalację. (po zrobieniu kopii całego
dysku) skoro nie możesz zidentyfikować błędu. Półśrodkiem byłoby
skasowanie pierwszych 3 partycji - pozostawienie tylko ostatniej
recovery. Pisałeś że na pierwszej nic się nie zachowało, a tam powinien
być bootmgr i bcd w którym są wszystkie wpisy - uruchamianie,
przywracanie itd.

> Z pomocą tego:
> https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=1RSpAiJ23UQ

Fajne, nie znałem, przy okazji spróbuje wykorzystać.

> stworzyłem pena, wrzuciłem plik WIM, uruchamiam komputer z USB.
> Wybieram start z tego WIM, system go wczytuje.
> Działa w tym momencie i klawiatura i ekran dotykowy.
> Mam wybór layoutu klawiatury, wybieram US.
> Potem wskakuje menu przywracania systemu.
>
> - Continue - aby wrócić do nieistniejącego Win10, nie wybieram
> - Use a device - aby wybrać skąd ma być recovery:
>     =Internal Hard Disk - wszystko gaśnie, po chwili restart i
>     próbuje
> wstać system;
nie wiem, tu powinno chyba próbować ruszyć z tej partycji recovery, ale
coś nie bangla
>     =EFI USB Device - restart i znowu wracam do punktu wyjścia (boot
>     z USB);

tu to samo, tyle że też nie działa :) szczerze mówiąc nie jestem pewien
czy w ogóle powinno

> - HP Recovery Manager -> Target system -> Windows 10 - dostaję
> komunikat: "Can't open file:
> X:\sources\Recovery\tools\HP\Rita-tool\"
Jeśli za X przyjąć ten WIM, tzn. że nie ma w nim tej ścieżki, a to
znaczy, że to nie jest oryginalne recovery HP. Tak sobie kombinuję. Jeśli
na tej partycji jest w boot plik BCD, to skopiuj go gdzieś i podejżyj w
np. Visual BCD Editor. Założę się że są tam wpisy firmowe HP. Może to ci
coś rozjaśni.

> - Startup Repair - który nic nie robi/ł
Bo po prostu nie odnajduje istniejącej instalacji windows.

> Najgorsze, że żadne narzędzie bootowalne typu Hiren's nie botuje się
> na tym tablecie.

A próbowałeś coś innego? Też mi się zdarzyło, że stary HB nie bootował na
nowszym lapku - nie wiem czy to przez UEFI?
Spróbuj
Hirens.Boot.DVD.15.2.Restored.Edition.1.1 lub
WinPE10_8_Sergei_Strelec_x86_x64_2017.10.17_English lub
DLC Boot 3.4 Build 170615 (x86x64)
Ostatnio testowałem te narzędzia.
To wszystko to moje zgadywanki. Gdybym jednoznacznie stwierdził, że na
dysku nie istnieje już orgynalna partycja recovery z w8, to już bym się
nie bawił, tylko orał.