[WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709 uśmi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709 uśmierciło sprzęt)
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Tue, 26 Dec 2017 22:18:14 +0100
Witam.

Próbowałem na HP Pavilion x2 10-j016tu zainstalować ściągniętego Windows 10 Fall Creators (1709) x32 ale niestety po skopiowaniu i restarcie pracuje tylko chwilę i wyłącza komputer. Potem po włączeniu mam okienko że nie może kontynuować instalacji bo napotkał błąd i OK żeby zrestartować. I tak w koło.

W sumie z takimi objawami do mnie trafił tylko że bez tego okienka. Kilka sekund uruchamiania i zgon. Widocznie się zaktualizował do 1709 co kompletnie uziemiło tego tableta.

Jak zainstalować system z pliku WIM który był/jest na partycji recovery ale nie działa oprogramowanie, bo aktualizacja do 1709 zniszczyła również je? System oczywiście też nie działa. Ewentualnie jak/gdzie pobrać poprzednie wersje systemu Windows 10 x86 (32bit)?
MediaCreationTool nie pozwala na wybór wersji Windows 10.

zdrówko

--
Irokez