Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Sat, 21 Oct 2017 00:56:41 +0200
ń w news:oscvhr$bsm$1@node2.news.atman.pl
Takiego skoku o jakim Ty piszesz w ogóle nie było.
Był skok NT3 -> NT4 -> NT5 oraz win_for_workgroups (~3.11)-> 95 -> win98
-> 98se - win me (to ostatnie to ponoć skok pyrrusowy, nie wiem, nie
miałem, zupełnie jak później ponoć Vista). Te dwie ścieżki rozwoju (lub
rozboju ;)) scaliły się w win XP (do wyboru home oraz pro), o wersjach
serwerowych nie piszę, bo to jeszcze coś innego.
-----
skok w98 -> w2000, to byl skok b.b.dobry.

byl w tym sensie, ze masowo byl najpierw 98, potem me, potem 2000 (a moze rownolegle z me..., nie pamietam juz), potem xp, potem... - ludzie, a nie spece, przecietni ludzie to wlasnie mieli w pecetach i tak to pamietaja.