Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 14 Oct 2017 20:09:39 +0200

Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w wiadomości ortmo1.kqo.1@pb2004.pl">news:ortmo1.kqo.1@pb2004.pl...
Uzyskiwane komunikaty są tak jasne jak to możliwe na nieobsługiwanym

Nie popieram tego stwierdzenia.

systemie. Nie ma sensu pisać obsługi wyjątku braku kodeka h264 gdy
wszędzie jest dostępny z założenia.

Sory, wybacz., ale to jest opanowane od lat dawnych, zbadanie warunku per przeglądarka/system (to, czy nie to), to "dziecko w przedszkolu robi". Uczciwie było by już w momencie wejścia na stronę z wyszukiwaniem napisać, że bla bla bla, filmy mogą sie w związku z tym nie odtwarzać. Takie rekrutowanie do pracy, "zadzwonimy" i ch..e nie dzwonią. Jedna firma, raz, zadzwoniła i powiedziała, że dziękują, ale już kogoś mają. Absolutnie nie przekona mnie nikt, że nie można dopisać do skryptu/kodu 2-3 linijek sprawdzających. Ale widać, wolą to wrzepiać w bajeryzację kodu. Nie przeszkadzają płynące megabajty filmów, przeszkadza kilkadziesiąt/kilkaset bajtów kodu do sprawdzenia... nawet śmiać mi się nie chce.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.