Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 15 Oct 2017 16:48:07 +0200

Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w wiadomości orvmm5.lt4.1@pb2004.pl">news:orvmm5.lt4.1@pb2004.pl...
Sprawdziłem na vm z XP w najnowszym dostępnym dla tego systemu
Firefoksie. Komunikat jest jasny i czytelny. Z narzekań w tym wątku
wątku spodziewałem się nie wiadomo czego, tymczasem otrzymałem
komunikat: „Twoja przeglądarka nie rozpoznaje żadnego z dostępnych
formatów wideo.” i link do faq. Tak więc przepraszam ale narzekacze
puknijcie się w głowę.

A 99% innych filmów gra normalnie i odtwarza. Więc rozpoznaje.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.