Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 14 Oct 2017 15:14:09 +0200

Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w wiadomości ort7vt.jdk.1@pb2004.pl">news:ort7vt.jdk.1@pb2004.pl...
rozdzielczości. A w W7 filmy grały...

Najprawdopodobniej pod XP przeglądarki nie obsługują wymaganych kodeków
video/audio. Porównaj sobie na html5test.com sekcję video pod XP i
współczesnymi systemami.

Pójdę na kompromis - zgodzę się, aby mieć przynajmniej podstawową rozdzielczość.
Kodeki mam wgrane z paczki, mimo to nic.

Co ciekawe odpaliłem z płytki Linuxa Minta 18.2 i tam też jest taki sam

Sprawdzę przy okazji, na razie nie mogę. Pachnie mi to zmową Gugla i M$.
Filmy to chyba nie taki poważny problem, by je blokować starszym systemom? Są daleko wrażliwsze serwisy, choćby bankowe, które pod XP normalnie chodzą nawet pod starą Operą i nie zapowiada się na ich ucinanie przy samej dupie.

Nic nie jest blokowane.

A jednak nie chodzi (częściej), lub chodzi źle (rzadziej). A uzyskiwane komunikaty są mocno niejasne, gdyż nie mówią wszystkiego, co trzeba wiedzieć.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.