Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 14 Oct 2017 17:00:03 GMT
HF5BS <hf5bs@t.pl> wrote:

> Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
> wiadomości ort7vt.jdk.1@pb2004.pl">news:ort7vt.jdk.1@pb2004.pl...

> Pójdę na kompromis - zgodzę się, aby mieć przynajmniej podstawową
> rozdzielczość.
> Kodeki mam wgrane z paczki, mimo to nic.

Na przeglądarkach www to tak nie działa. Używają swoich kodeków dla
formatów open source lub korzystają z dostarczonych z systemem.

> A jednak nie chodzi (częściej), lub chodzi źle (rzadziej). A uzyskiwane
> komunikaty są mocno niejasne, gdyż nie mówią wszystkiego, co trzeba
> wiedzieć.

Uzyskiwane komunikaty są tak jasne jak to możliwe na nieobsługiwanym
systemie. Nie ma sensu pisać obsługi wyjątku braku kodeka h264 gdy
wszędzie jest dostępny z założenia.

--
Piotr Borkowski