Re: [WINNT] głupi ludzie od ZŁEGO XP, kontra nowocześni ludzie ze świata

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] głupi ludzie od ZŁEGO XP, kontra nowocześni ludzie ze świata od win7 w górę
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Thu, 19 Oct 2017 16:37:43 +0200
"Grzegorz Niemirowski"
O czym jest ten wątek? O odtwarzaniu filmiku. To jest zastosowanie domowe. Świat poszedł do przodu i filmiki są w H.264, którego to Firefox nie wspiera na XP.

A pół roku temu to filmy na yt to niby xvidem były kompresowane?
Od kilku lat materiały video są traktowane tam kodekiem H.264 i jakoś wcześniej szło bez bólu.

Chyba nie do końca łapiesz o czym jest dyskusja. Świadczy o tym szczególnie zmieniony przez Ciebie temat wątku.

Temat zmieniony, żeby wskazywał na jakie tory schodzimy

Nie chodzi o to, że XP jest zły. Chodzi o to, że jest przestarzały i jest z nim coraz więcej problemów.

Absolutnie mam tego świadomość, że jest stary.
Ale nic lepszego nowszego nie wypuszczono co równie dobrze działa, co podobnie GB zajmuje - nie jestem miłośnikiem przewalania dziesiątek GB tam i z powrotem do obrazów partycji.

Dlatego używa go już tylko 5% ludzi.

Te procenty wynikają też z tego, że większość sprzętu jaki ludzie nabywają ma jedyny słuszny system i przeważnie z innym nie zagada w pełni. A procent użytkowników, którzy sami coś zmienią sobie jest nikły, więc płyną razem z prądem świata. Kiedyś gdy taki FF z lini 2.xx miał aktualizacje to jedna za drugą instalowałem. Od pewnego momentu coraz nowsze wersje słynęły z tego, że miały już tylko coraz więcej zbytecznego g... dopietę i rzeczywiste korzyści, ulepszenia zostawały zakryte toną g... dlatego zaprzestałem. Ulepszajmy, ale bez doklejania g... Nie jestem z tej linii: mamy coraz większe dyski to i system ma zajmować coraz więcej. Zamiast mamy coraz większe dyski, będziesz miał jeszcze więcej miejsca, bo nasz nowy ulepszony system obcięliśmy o połowę co do zajmowanych GB.