Re: [WINNT] głupi ludzie od ZŁEGO XP, kontra nowocześni ludzie ze świata

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] głupi ludzie od ZŁEGO XP, kontra nowocześni ludzie ze świata od win7 w górę
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Thu, 19 Oct 2017 14:43:17 +0000 (UTC)
Dnia 19.10.2017 Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał/a:

> Na pewno jest sporo dystrybucji Linuksa, które spełniają to właśnie
> wymaganie. Chciałbym też przypomnieć, że istnieje coś takiego jak Windows

Zaryzykowałbym nawet uogólnienie, że tak można zrobić w przypadku
każdej dystrybucji. Instaluje się "base system" i dogrywa okienka
jakie kto lubi. Mate, lxde, xfce, dla jeszcze większych minimalistów
joewm, icewm, fluxbox czy nawet Enlightement lub Window Maker.

> Tak wygląda Windows Server Core:
> https://i-msdn.sec.s-msft.com/dynimg/IC235757.png

Ze screenshota widać, że ma tryb graficzny. Po co? :-)

Przecież mógłby chodzić w tekstowym, jak dawniej Novell Netware
a obecnie Linux.

Pisząc na priv zmień domenę na gmail.