Re: [WINNT] głupi ludzie od ZŁEGO XP, kontra nowocześni ludzie ze świata

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] głupi ludzie od ZŁEGO XP, kontra nowocześni ludzie ze świata od win7 w górę
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Thu, 19 Oct 2017 20:00:38 +0000 (UTC)
Dnia 19.10.2017 Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał/a:

> Tak jak Roman napisał, całkiem trybu graficznego nie dało się wyciąć.

Tak, czytałem, wad^H^H feature Windows.

> Teoretycznie mógłby chodzić w trybie tekstowym, ale czy byłyby z tego jakieś
> plusy? Tak to przynajmniej można bez problemu uruchomić jakiś graficzny
> program.

Oszczędność zasobów. Jaki jest sens niemania graficznych klikaczy,
jak samo środowisko graficzne i tak jest uruchomione? Nie uruchomienie
Eksploratora to taka oszczędność? No tak, czytałem, ponoć wyeliminowanie
Eksploratora to wyeliminowanie 70% podatności ;-)

A niemanie trybu graficznego na serwerze wcale nie oznacza, że nie
można nim zarządzać z guja (ani nawet że nie można na nim odpalić
graficznego programu) :-)

Pisząc na priv zmień domenę na gmail.